Ze względu na to, że coraz częściej klienci czują się ze sobą niezręcznie, śpieszymy z pomocą, aby wiedzieć jak w takiej kawiarni się zachować oraz czego z pewnością robić nam nie wypada.
- Po przybyciu weryfikujemy czy jest wolny stolik.
Jeśli tak, zawieszamy kurtki/płaszcze w szatni, zapoznajemy się z MENU przy barze i składamy przy nim zamówienie, - Po rozliczeniu się, dezynfekujemy ręce i zajmujemy wskazany przez obsługę stolik,
- Na sali staramy się zachować spokojną atmosferę. Unikajmy pisków, krzyków i innych głośnych dźwięków, pamiętajmy że poza nami siedzą na sali inni goście, jak też poza kotami, które chętniej spędzają z nami czas, są koty które są w trakcie socjalizacji i siedzą za ścianą w kocim azylu.
- Spędzamy czas przy stolikach, NIE WOLNO podróżować od stolika do stolika, szczególnie takiego przy którym siedzą inni goście, wprowadza to nie raz w zakłopotanie.
Nasi podopieczni również w większości nie przepadają jak się za nimi chodzi, pozostawmy im prawo wyboru z kim chcą spędzać czas. - Całkowicie ZAKAZANE jest dokarmianie kotów, niezależnie czy to są smaczki dedykowane dla kotów czy łakocie zakupione przy barze. Nasi podopieczni mają stały dostęp do karmy i świeżej wody w swoim pokoju.
- Nie podnosimy kotów, nie zabieramy z miejsca odpoczynku i nie budzimy tych które śpią.
Machanie wędką czy inną zabawką przed pyszczkiem odpoczywającego kota jest bezcelowe i denerwujące przez co kot może podrapać czy ugryźć „napastnika”. - Jeśli się bawimy z kotem to wyłącznie na podłodze, zabawianie kotów na wysokościach może się skończyć niechcianym upadkiem.
- Jeżeli wybieramy się do domu, a obsługa nie miała okazji zabrać pustych naczyń, zabieramy je ze sobą i pozostawiamy przy barze na regale opisanym „zwrot naczyń”, pozwoli to uniknąć nie chcianego podjadania resztek z naczyń i późniejszych konsekwencji zdrowotnych naszych podopiecznych.
Jeśli masz jakieś pytania/wątpliwości śmiało pytaj obsługę.
Do zobaczenia.